Elvandia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marleen

Ga naar beneden

Marleen Empty Marleen

Bericht  Yuuki ma jul 05, 2010 5:24 am

* je naam: Marleen dus, aka ponyrijder3, Leen-chan, Leen-chi Marleenz ect.
* leeftijd: 14,5 jaartjes jong. (vergeet de ,5 niet!~)
* afkomst/ouders: Nederlands, wonend in Overijssel. ^^
* school/opleiding: VWO, 2e, bijna 3e jaar.
* hobby's: Paarden, helaas heb ik geen eigen paarden. Ik luister altijd muziek, met name rock en Japans gerant, mijn bandlist is heel erg lang xD. Ik zit verder op Scouting, erg leuk, en ik schrijf en lees graag. Verder houd ik van Lord Of The Rings, en Anime en nog heel veel meer xD
* persoonlijkheid: Ongeduldig, positief (soms niet) ik heb nogal veel fantasie en word soms prettig gestoord genoemd, xD
* uiterlijk: Ik heb lang blond haar en vreemde ogen met meerdere kleuren, o.a. groen. Ik heb een handicap aan mijn ogen, ik ben slechtziend. Ik zie zo'n 30%. Ik heb er eigenlijk niet veel last van, gelukkig kan ik nog gewoon paardrijden.
*paardrijden: Ik rijd nogal heel graag paard, maar ook alles buiten rijden om vind ik geweldig om te doen. Het liefste rijd ik bitloos, ook zonder zadel. Ik rijd eenmaal per week op een manege waar dat helaas niet kan (bitloos rijden), maar in de vakanties rijd ik bij een vriendin in Flevoland, op twee verzorgpony's, en daar rijden we wel bitloos.

Yuuki

Posts : 1
Join date : 05-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum