Elvandia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

It's no fairytale

3 plaatsers

Ga naar beneden

It's no fairytale Empty It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 5:38 am

Eenzaam, bijna geluidsloos loopt ze wat rond over de prachtige landschappen.
het is geweldig hier, ze heeft nog geen moment spijt gehad dat ze hierheen is verhuisd na de dood van haar ouders. Niet heel veel later ziet ze daar in de verte een oud,vervallen gebouw opdoemen.
Ze loopt verder en verder richting het gebouw, wat nu meer op een ruïne begint te lijken dan op een werkelijk gebouw. Aan de tralies in de plekken waar eerst ramen en deuren gezeten moesten hebben merkt ze dat het geen prettig gebouw moet zijn geweest, Ze loopt dichter naar de plek toe en ziet dan nog delen van een grote muur die erom heen gestaan moet hebben, ondanks dat ze rillingen krijgt bij de gedachte wat hier gebeurd moet zijn vroeger vindt ze het toch prettig dat ze hier is. Ze kan hier zichzelf zijn, rust hebben en nadenken over vanalles en nog wat.

Ze loopt de ruïne binnen en kijkt wat rond, Ze loopt de grote,kapotte stenen trap op. Hopend dat deze niet in zou storten, En loopt dan zo verder naar het hoogste punt van de ruïne om zo boven op een half ingestorte muur te gaan zitten. En dan van het prachtige uitzicht te genieten.
niet veel later ziet ze in de verte iets bewegen, ze blijft ernaar kijken maar kan niet thuisbrengen wat het nou is. Niet veel later ziet ze dat het Lira is, het vampiermeisje waar ze mee had afgespoken.
Waarschijnlijk rook ze haar, En kwam daarom dus mijn kant op. Rustig wacht ze af tot dat Lira dichtbij genoe is en zegt dan 'Hee!'


Laatst aangepast door Elena op ma jul 05, 2010 5:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Lira ma jul 05, 2010 5:49 am

Ze heeft Elena op haar rug en ze stopt 'Hier kan het, maar je krijgt wel brandende pijn hoor! In je nek...'
Lira
Lira
Admin
Admin

Leeftijd : 33
Posts : 59
Join date : 04-07-10
Verleden : Weet ze nietmeer.

https://elvandia.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 5:52 am

'Hmm don't care' zegt ze dan en wacht af tot ze plots twee vlijmscherpe tanden in haar hals voelt, Ze had gelijk het brand iets maar het is niet ondragelijk.
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Lira ma jul 05, 2010 5:54 am

'Hmm' ze dronk wat bloed en haalde haar vlijmscherpe tanden uit Elena 'Hmm lekker!' zegt ze grijnzend en ziet Elena kronkelend op de grond 'Argh!'
Lira
Lira
Admin
Admin

Leeftijd : 33
Posts : 59
Join date : 04-07-10
Verleden : Weet ze nietmeer.

https://elvandia.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 5:59 am

Ze voelde zich verdoofd, hopelijk duurde dit niet lang meer dacht ze.
Ze kreeg pijn in haar kaak, waarschijnlijk omdat ze andere tanden moest krijgen.
Ook haar ogen brandde, Maar dit alles was niet lang daarna voorbij.

Ze stond op, Knorrig omdat ze honger had. En pakte vervolgens een spiegel uit haar tas, ze kreeg de schrik van haar leven toen ze zag dat haar ogen felrood waren in plaats van goud net zoals die van Lira en het andere meisje. Even wist ze niets te doen of te zeggen en draaide zich maar met haar rug naar Lira toe.
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Lira ma jul 05, 2010 6:02 am

'En? Hoe voel je je? Op het begin heb je rode ogen hoor, dan moet je dierenbloed drinken géén mensenbloed kijk maar naar mijn ogen, ze worden iets roder omdat ik nu mensen bloed op heb, je moet veel leren, ik stel je voor in opleiding bij mij te komen?'
Lira
Lira
Admin
Admin

Leeftijd : 33
Posts : 59
Join date : 04-07-10
Verleden : Weet ze nietmeer.

https://elvandia.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 6:05 am

'ik voel me prima, En hoe kan ik hemelsnaam een dier vermoorden? Ik hou van dieren!' zegt ze kwaad, 'Die opleiding kan je vergeten!' Zo snel ze dat gezegt heeft rent ze weg, weg van hier, weg van alles! Maar of dat slim is geweest? Dat zal niet, want niet veel later komt ze een mens tegen, en weet ze niet of ze zich kan bedwingen zodra deze haar tegen houd en tegen haar begint te praten.
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Lira ma jul 05, 2010 6:06 am

Ze flint er achter aan en houd haar makelijk bij 'Hallo! Hou op! Blijf staan! Ik hou óók van dieren, maar wil je mensen doden dan? Néé! Dat wil je vast niet!'
Lira
Lira
Admin
Admin

Leeftijd : 33
Posts : 59
Join date : 04-07-10
Verleden : Weet ze nietmeer.

https://elvandia.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 6:10 am

'waarom zou ik dat niet willen'siste ik kwaad. ' Denk je echt dat ik het brave en onschuldige meisje ben die je je voorgesteld had? Dit is precies wat ik wou! Nu kan ik wraak nemen op de daders die mijn ouders vermoord hebben!' Ze rende op het mens af en voor ze het wist liep het heerlijke bloed door haar mond, zo haar keel in. Heerlijk vond ze het en dronk gulzig verder.
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Lira ma jul 05, 2010 6:11 am

Ze pakt Elena vast en gooit haar op de grond 'Hou op jij! Mensen hebben jou niks maar dan ook niks aangedaan ja! Hou op'
Lira
Lira
Admin
Admin

Leeftijd : 33
Posts : 59
Join date : 04-07-10
Verleden : Weet ze nietmeer.

https://elvandia.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 6:18 am

Hoe graag Lira het ook wou, ze was te laat. Het mens lag levenloos op de grond,
Dit was het, Het moment dat ik slecht zou worden. En binnekort sterk genoeg zou worden om die stelletje moordenaars te grazen te nemen. 'De mensen zelf hebben me niets gedaan nee! Maar hoe kon ik anders sterk genoeg worden om de weerwolven de baas te zijn en ik zal beginnen bij Jacob!' Siste ze, en ze wist dat Lira hier niet blij mee was. Maar voor Lira ook maar wat kon zeggen, was ze weg. Opzoek naar Jacob.
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Lira ma jul 05, 2010 6:19 am

Ze siste 'Iedereen is nu tegen je Elena! Iedereen! En Jake word niet zómaar gedood!'
Lira
Lira
Admin
Admin

Leeftijd : 33
Posts : 59
Join date : 04-07-10
Verleden : Weet ze nietmeer.

https://elvandia.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Elena ma jul 05, 2010 6:24 am

'denk je dat ik daarmee zit? ik ben nu eindelijk vrij om te doen wat ik moet doen, en niemand zal me tegen houden! sist ze en rent vervolgens weg.
Elena
Elena

Leeftijd : 34
Posts : 23
Join date : 05-07-10
Verleden : Elena haar leven is altijd geweldig geweest, tot de dag dat haar ouders overleden en zij degene was die het overleefd had tot verbazing van iedereen. Nu staat ze er helemaal alleen voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Nevaeh ma jul 05, 2010 7:42 am

'Stop nu, anders moeten we je doden.' zegt Nevaeh vol zelfvertrouwen wanneer ze haar aan haar haren vastpakt. Ze laat de jonge vampier kronkelen van de pijn en daarna verdoofd op de grond liggen. 'Jij gaat met ons mee en je gaat luisteren.' Samen met Lira pakt ze het verstijfde vampieren lichaam op en dragen het naar een geheime plaats.
Nevaeh
Nevaeh
Admin
Admin

Leeftijd : 27
Posts : 25
Join date : 04-07-10
Verleden : -

http://www.nicolefotografie.webklik.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

It's no fairytale Empty Re: It's no fairytale

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum